WordPress

Czas realizacji: 1 dzień

Motyw LetGrow

landing-page

2025

SAS Mental

Realizacja: strona internetowa dla doradcy ubezpieczeniowego – Mateusz Jakub Grzesiak

Zaprojektowaliśmy lekką, konwertującą mikrostronę dla doradcy ubezpieczeniowego. Klarowna oferta, społeczny dowód słuszności i szybka ścieżka kontaktu skracają czas od wejścia do umówienia spotkania.

Hero + tagline

Ścieżka 3 kroki

Formularz kontaktowy

Kontakt + formularz

o-mnie

O mnie

Kontekst i cel

Wyzwanie

Połączyć wizerunek eksperta z generowaniem leadów: przejrzysta oferta, minimum rozpraszaczy, wyraźny kontakt

Cel biznesowy

Zwiększyć Zwiększyć liczbę kwalifikowanych zapytań z ruchu organicznego i kampanii płatnych.opłaconych rezerwacji i zapytań, prowadząc użytkownika od oferty do koszyka w możliwie krótkiej ścieżce.

„Zależało mi na prostej drodze do kontaktu i czytelnej ofercie.”
~ Mateusz Grzesiak

Technologia i integracje

WordPress + motyw LetGrow

Lekki, zoptymalizowany motyw, łatwa edycja treści i rozbudowa.

Hosting i bezpieczeństwo

cyberFolks, certyfikat SSL, kopie zapasowe, aktualizacje.

Formularz kontaktowy

Walidacja, anty-spam, przekierowanie do strony z podziękowaniem

Zgodność z RODO

  • polityka prywatności
  • zgody w formularzu
  • zgody na cookies

WordPress

Motyw LetGrow

reCAPTCHA

Zakres prac

Projekt UX/UI

architektura informacji, stałe iteracje z klientem

Wdrożenie i optymalizacja

wdrożenie WP, wydajność (Core Web Vitals)

Skrócenie ścieżki do kontaktu

Wyraźne CTA + ‘3 kroki’ → mniej kliknięć do umówienia spotkania.

Najważniejsze elementy UX/UI

Hero z personal brandingiem

Hero ze zdjęciem eksperckim i tagline’em „Bezpieczeństwo to nie przypadek – to świadomy wybór” wzmacnia zaufanie.

Ścieżka „3 kroki”

Prowadzimy użytkownika:

Sekcja „O mnie” i opinie

Krótka bio + wyróżniki (‘Życie, Zdrowie, Inwestowanie’) oraz opinie/Trustindex jako społeczny dowód.

Dane kontaktowe i dostępność

Stały telefon/e-mail w nagłówku i stopce, skip-link ‘Przejdź do treści’, czytelny kontrast.

CTA

Główne CTA ‘Umów spotkanie’ powtórzone w kluczowych miejscach.

FAQ

Ile kosztuje podobna strona dla doradcy ubezpieczeniowego?

Koszt tego typu strony wacha się w widełkach między 1800 – 3500zł (netto). Wiele zależy od złożoności strony oraz ilości treści

Jak szybko można uruchomić taką mikrostronę?

Jeżeli współpraca miedzy nami dobrze się ułoży a ty będziesz cały czas dostępny aby na bieżąco konsultować układ i wygląd stron to jesteśmy w stanie zrobić taką stronę nawet w 1 dzień

Porozmawiajmy
bezpłatnie,
bez zobowiązań

Napisz kilka zdań o firmie, celu (leady/sprzedaż), terminie i orientacyjnym budżecie

Napisz do nas

Odpowiadamy w 24h